Jean Reno je v Japonsku nesmírně populární už od Brutální Nikity a Leona. Hrál i v Godzille a jeho popularita v krajině vycházejícího slunce vedla ke vzniku filmu Wasabi. Japonci ho prostě milují. Kromě toho šílí z mnoha jiných obskurností a jednou z nich je manga komiks Doreamon. Ten vychází od roku 1969 a dnes je z něj mega kult. Doreamon je kocour – robot z 22. století, který se zjevil v dnešní době, aby pomáhal chlapečkovi jménem Nobita Nobi. Vzpomeňte si na Charlie Browna a Snoopyho, je to něco podobného.
Série byla imageovou kampaní Toyoty k „znovuzrození“ značky a měla obrovský úspěch. Oproti originálnímu komiksu je už klučina starší a všechno co prožíva s Jeanem Renem Doreamonem souvisí s … tomu rozumí jen Japonci.
My můžeme reklamy na Toyotu sledovat s vyvalenýma očima a přemýšlet o tom, jestli by se něco tak ulítlého někdy natočilo u nás. Třeba Justin Bieber jako Ferda Mravenec v reklamě na Škodu CitiGo?
[article id=2781]
Zdroj foto: voiture.ekring.com, rbcant.us
0 komentářů