Když si sednou hlavy velké německé automobilky nad šálek Dallmayru a začnou probírat důležité věci, vždy je co oznámit. Současné sezení bylo o změně výrobní strategie, která by vedla k zefektivnění výroby. Následkem toho se produkce příštího, již osmého Golfu stěhuje právě sem, do Wolfsburgu – do nynějška se vyráběl ve závodech ve městech Cvikov a Puebla. Podle posledních informací se ve Cvikově budou zaměřovat na výrobu elektromobilů, takže na ocet samozřejmě nezůstane. Ve Wolfsburgu se bude vyrábět i nový SEAT Tarraco.

Strategie se nadále zaměřuje na zjednodušení výroby, optimalizaci výrobních procesů a přitom však nepolevovat z kvalitativních standardů.

Pracující lid v plném vytížení 

„Kompetentní výrobní síť, která je lídrem v globálním měřítku, je jedním z největších faktorů pro zvyšování hodnoty koncernu Volkswagen,“ vysvětluje Dr. Andreas Tostmann. „Značka Volkswagen učinila v uplynulých letech velké pokroky. Jsme na správné cestě. V rámci automobilového průmyslu jsme nyní průměr, proto chceme pokračovat v dalších optimalizacích, abychom patřili mezi nejlepší v našem odvětví.“

To je samozřejmě skvělá zpráva a Volkswagenu přeji co nejvíce úspěchů v tomto zefektivnění. Ale taky byste mohli dát lepší brzdy do Golfu R… A možná by si zasloužil ještě víc koní… Tak čtyři sta.

Na to řeč nepřišla, co?

Vladimír Kadera


0 komentářů

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *