Možností je hned několik. Jedna z nich je nedávno diskutovaná speciální limitovaná edice vyrobená pouze v pár kusech. Dále se hovoří o silnějším Chironu Sport, což bude rychlejší verze tohoto mamutího tryskáče. Chiron Sport bude mít těch samých 1500 koní, jako v základu, ale díky upravení podvozku, zavěšení kol, upraveném zadním diferenciálu a snížení váhy o osmnáct kilogramů bude rychlejší v zatáčkách.

To jsou ovšem internetové zvěsti, a abych přispěl svým názorem, něco vám teď povím. Andy Wallace, vítěz čtyřiadvacetihodinovky Le Mans a člověk, který Bugatti testoval tvrdí, že současný Chiron je na svých pneumatikách schopen pokořit hranici 450 km/h. Co když teď někdo obul tahle monstra do gum, které zvládnou ještě větší fofr a teď je zapotřebí je otestovat v extrémních podmínkách?

Dočkáme se teda nakonec onoho rychlostního rekordu, který prý podle Wolfganga Dürheimera není jejich prioritou? Zatímco Koenigsegg drtí všechny rekordy, které Bugatti nasázelo, jsme o Molsheimu dlouho neslyšeli. Je opět několik možností. Bugatti mlčí, protože se Koenigseggu bojí. Bugatti mlčí, protože je Concordem ve světě aut a žádné dětinské přetahování nemá zapotřebí. Bugatti mlčí,  protože se zanedlouho zjeví jako Gandalf u Helmova žlebu a rozdupe skřety ze Švédska a Ameriky pod svými nově vyvinutými kopyty.

Vladimír Kadera

 


0 komentářů

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *