CEO designérského studia společně s Pauloem Pininfarina prohlásili, že nyní s partnerskou společností Mahindra chystají strategii pro výrobu luxusních elektrických vozidel. „Můj otec měl sen, že vybuduje vlastní automobilku, a stejně tak i můj děda. Já se nyní chci postarat o to, aby se to stalo skutečností.“ – prohlásil Pininfarina.

Carrozzeria Pininfarina je v automobilovém průmyslu zvučné jméno, a netřeba ji představovat. Za dobu svého působení navrhovala design pro Ferrari, Alfu Romeo, Fiat, Volvo, Peugeot, Maserati, a mnoho dalších. Za zlomový moment se považuje vůz Cistalia 202 GT z roku 1954, který je permanentně vystaven v newyorském muzeu umění.

A studio se nezastaví ani dnes. Pamatujete na předělávku z Ferrari 458? Jmenovalo se to Sergio, a cena byla 4 000 000 dolarů. První aerodynamický tunel v Itálii? Pininfarina. První počítačová grafika v designu aut? Taky Pininarina. Nyní patří House of Pininfarina právě společnosti Mahindra. Ti jsou průkopníci ve Formuli E, a jejich bateriová technologie je nyní žádoucí. Pokud spojí své síly při výrobě automobilu, máme se rozhodně na co těšit. I když to bude na elektřinu.

Nebude to trvat dlouho a výsledný produkt se postaví proti takovým velikánům, jako jsou Rolls-Royce, nebo Aston Martin. Tak co? Myslíte si, že mají šanci se prosadit?

[article id=4529]


0 komentářů

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *