Takže co zatím víme. Na začátku roku unikla informace, že Supra bude mít řadový šestiválec od BMW s výkonem moc pěkných 335 koní. To není špatné. Podle této zprávy ale motor neměl být sám a sekundovat mu měla i čtyřválcová jednotka, s různým naladěním výkonu. Všechno to však byly nepotvrzené zprávy a nedalo se tomu přikládat velkou váhu.

Časopis Road&Track se ale začal přehrabovat v papírech od německé společnosti ZF, která měla dodat do nové supry svou osmistupňovou automatickou převodovku. A našli zmínku o dvoulitrovém čtyřválci z BMW, který byl upraven pro nemesis generace rychle a zběsile na 262 koní. Ve vzduchu tak visel otazník, který byl témuž časopisu zodpovězen právě na Goodwoodu. Tetsuya Tada, člověk, který má starosti vývoj Supry zde prozradil, že nová Toyota Supra bude mít k mání i čtyřválec. Takže „toyoťácký“ puristi se teď můžou potento.

Jenže! Ona čtyřválcová varianta bude mít prý mnohem lepší rozložení hmotnosti. Od začátku se říká, že rozložení bude 50/50, takže to vypadá, že tato hodnota bude platit právě pro čtyři hrnky. Podle všeho bude i levnější. Nová Toyota Supra teda bude mít i čtyřválec a pod slupkou bude BMW. Vypadá to jako špatná zpráva, ale okolo toho auta je takový hype, že si automobilka prostě nemůže dovolit vyjít ven se špatným autem. Dají si na tom záležet a musíme věřit, že všechny kroky které vede mají svůj důvod.

Vladimír Kadera


0 komentářů

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *