Model nabízí Arthur Bechtel Classic Motors z německého Boeblingeru. Celý vůz prošel kompletní renovací, a to do posledního šroubku. Navrácení do původního stavu proběhlo včetně stejné specifikace, kterou si kdysi majitel navolil. Automobil je prý (kromě pár testovacích jízd během renovace) naprosto nedotčený. Prodejce navíc dává roční záruku.

Pod kapotou se ukrývá to nejlepší z jeho éry. Sametově hladký osmiválec 6.3 litru se vstřikováním Bosch. Výkon je důstojných 184 kW (250 koní), a o přenos na zadní kola se stará pětistupňová manuální převodovka. Zrychlení z 0 na 100 km/h je u skoro dvou a půl tunového auta pod deset sekund. Maximální rychlost pak činí 200 km/h. Průměrná spotřeba? 24 litrů/100 km. I proto máte nádrž na 112 litrů.

Tento konkrétní kousek je ve čtyřdveřovém provedení. K mání byl ale i se šesti. Pasažéři sedí na sedadlech natočených proti sobě. Od řidiče jsou samozřejmě odděleni sklem. Součástí výbavy je pak klimatizace, bar, hydraulicky polohovatelná sedadla, a další luxusní vychytávky.

Těchto kousků vzniklo pouze 304. A jeho cena? 895 000 dolarů, což je necelých 18 000 000 korun.

Co na něj říkáte? Stál by za hřích?

[article id=4698]


0 komentářů

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *