Již několik let kraluje Aventador vrcholu modelové paletě automobilky Lamborghini a od počátku si zachovává pohon všech kol. Na rozdíl od svého menšího brášky Huracánu, který se nabízí ve verzi Huracan LP580-2, kdy číslo 2 poukazuje na zadní náhon. Automobilka tak sleduje trend Audi R8 s jejich model RWS.

Vlajkovou lodí zůstane i nadále Aventador. Na otázku, zdali bude mít i on v budoucnu možnost pohonu jen jedné nápravy odpovídá Maurizio negativně. Prý by se při vyšších rychlostech obtížně řídil. Z Aventadoru by se tak stala hračka pro ty nejnáročnější řidiče a prodeje by nebyly valné. Navíc přepracovat pohon by byla velmi náročná operace, a nechat zadní nápravu smířit se s takovým návalem výkonu, jak to tento rozzuřený býk umí, by bylo smrtící.

Řeč také přišla na bestii určenou pouze pro okruhy, jako jsou Ferrari FXX K Evo, Aston Martin Vulcan, nebo McLaren Senna GTR. Odpověď? „Pracujeme na mnoha projektech. Brzy to uvidíte.“ Zdá se tak, že automobilka připravuje další a další překvapení. Zatím teda kupujte Urus, ať na to maji…

[article id=1416]


0 komentářů

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *