Automobilka má od modelu velká očekávání. Její poslední tah v návrhu Stingeru míří k americkému publiku. Inženýři prý totiž stále vymýšlí, jak udělat výfukový systém hlasitější a to zejména pro tamní trh. Zatím to vypadá, že se využije stará a známá finta, kdy se zvuk motoru zesiluje za pomoci reprosoustavy v kabině vozu, aniž by si toho řidič všiml.
[box]„Zní to jako něco ze sedmdesátých let.“ – Orth Hedrick, víceprezidet produktového plánování[/box]
Podle Ortha Hedricka také Korejci nemají rádi hlasité výfuky. Tam u nich to znamená, že se majitel o své auto dobře nestará. I kdyby mělo jít o ten nejvylazenější Ragazzon.
[banner group=‘article-banner’]
A tak poslalo vedení automobilky Kia 18 výfukových tlumičů do USA na předváděcí vozy pro média. Tady společnost strávila více než týden montováním a lazením výfuků, aby dosáhli toho správného zvuku. Stejný postup prý bude i u prvních zákaznických vozů. I přesto řekl James Bell z KMA (Kia Motor America) , že je to tak 38% toho, co si představoval.
Vrcholový model Kia Stinger má motor V6 o obsahu 3.3 litru a dosahuje maximálního výkonu 365 koní. Už se ale šušká o osmiválcovém pětilitru…
Co na novou Kiu Stinger říkáte? Těšíte se na ten tak dlouho lazenej zvuk?
[article id=2243]
0 komentářů