No jistě, do E30 iděláně S14B23. Ten tu však nenajdete. Pod kapotou se nenachází motor z Německa, ale z Japonska. Konkrétně z vozu Honda S2000. Zajímavé je jeho uložení hned za přední nápravou, což z něj dělá ‚‚skoro’’ vůz s motorem uprostřed.
To ale není vše. Motor dostal nové vstřikování, řídící jednotku a přeplňování. Výsledkem je 272 kW (365 koní). Podle úpravce to jde snadno zvednout až na 336 kW (450 koní). K zastavení takhle velkého výkonu potřebujete pořádné brzdy. Ty se použily z M3 E36 a jsou usazeny hned za koly s pěti šrouby (origo E30 má 4 šrouby). Samozřejmostí na dnešní scéně je pak stavitelný podvozek.
Váhu vozu se podařilo dostat na 970 kg (oproti originálu úspora zhruba 200 kg, záleželo na motorizaci). Za svou nízkou váhu vděčí i sklolaminátovému M bodykitu. Uvnitř pak najdete plné závodní vybavení. Skořepinové sedačky, závodní klec a závodní volant.
Prodejce tvrdí, že vůz je na svůj věk ve skvělé kondici, ikdyž by si možná trochu té lásky zasloužil – místy jsou na bodykitu praskliny. Projekt pověsil majitel z Velké Británie na e-bay za cenu 15 000 liber (435 000 korun). Úpravce vozu prý potřebuje peníze na další ‚‚prasárnu’’. Narvat motor 2JZ do BMW M3 E46.
Co na o říkáte vy? Úkázka toho, že možnosti úprav jsou neomezené? Nebo máte chuť běhat proti zdi, stejně jako já?
[article id=1794]
0 komentářů