Úpravce má za sebou renovace skvostů, jako 300 SL Gullwing, 300 SL Roadster, 280 SE 3.5 Cabrio, a 280 SL Pagode. Modely SL byly vždy výkladní skříní automobilky Mercedes, a tak se Brabus musel věnovat každému detailu. Výsledkem jsou doslova umělecká díla, která by se z fleku mohla parádit na kdejaké výstavě. Při každém pohledu na modely z této dílny na vás dýchne německá poctivost, a disciplína.

Tento renovační program Brabusu je vcelku velmi zajímavá věc. Na každý zakoupený model získáte stejnou záruku, jako na nový vůz. Brabus nabízí také plný servis, a garanční prohlídky. Se znovuzrozeným vintage modelem tak můžete jezdit každý den, jako s novým vozem. Sednout v pondělí ráno do 280 SL Pagoda a vyrazit do práce? Tak to si necháme líbit. Stejně jako my, tak i každý petrolhead může být rád za to, že díky těmto renovačním projektům se po silnicích stále pohybují umělecká díla, jako kdysi.

Cena za Pagodu SL je 298 000 euro (7 450 000 korun). Pokud ale vaše srdce touží po „novém“ Gullwingu připravte si trochu větší částku. 1 890 000 euro (přes 47 000 000 korun). Za „Racka“ je to cena astronomická, ale pár Pagod by si v Česku najít majitele mohlo. Apelujeme tímto na ty, kteří si to mohou dovolit… Jděte do toho!

300 SL Gullwing

Na tomto světle modrém klenotu s krémovým interiérem strávila společnost přes 4500 hodin práce. Tato barva je navíc na Mercedesu Gullwing málo vídaná.

300 SL Roadster

Kombinace interiéru a exteriéru zde působí luxusněji, než u modelu výše. Důvodem je kontrastnější zvolení barev. Navíc, nebe nad hlavou, je nebe nad hlavou.

280 SE 3.5 Cabrio

Preciznost a snaha věnovat se každému detailu je až uhrančivá. Za tímto konkrétním kouskem je 2500 hodin práce. Krémová plátěná střecha působí elegantním dojmem, stejně tak temně modrý lak.

280 SL Pagode

A nakonec ještě legendární Pagoda. 1500 hodin práce s legendou automobilky, která je stará jako automobilový průmysl sám, musela vykouzlit rohlík na tváři i tomu nejsuššímu Němci.

Všechny uvedené kousky byly vystaveny na výstavě Techno Classica 2018 v Essenu, kde je mohli diváci obdivovat v minulém týdnu, a o tomto víkendu. Na společnost, která má ve zvyku roztrhat každý kousek asfaltu, je to překvapivá, ale naprosto strhující práce. Na obrázcích níže si můžete prohlédnout pracující lid, v té nejlepší formě. Alles Gute!

Co říkáte na renovační program Brabus Classic? Vítáte znovuzrození legendárních automobilů z dob minulých?


0 komentářů

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *