Tímto modelem vstupuje automobilka do zcela nové kapitoly. Nasazuje čerstvé standardy inovace a stylu pro otevřená GT. Pohání jej nové twin-turbo o obsahu 4.0 s výkonem 510 koňských sil. Ta se doplňuje s osmistupňovou převodovkou s pádly. To vše sedí na hliníkové šasi, známé již z modelu Coupe.

Díky souladu převodovky s něčím, co se jmenuje „Diferenciál s omezeným prokluzem s dynamickým vektorováním točivého momentu“ si může řidič jednoduše nastavit citlivost a reakce vozu podle stavu vozovky, nebo nálady řidiče.

[banner group=‘article-banner’]

Střecha je k dispozici v černé, stříbrné a červené barvě. Je lemovaná akustickými a izolačními materiály, které vás chrání před vysokým hlukem a nepřívětivým povětrnostním vlivům. Celá se složí za 16 vteřin a proces skládání funguje i při jízdě až do 50 km/h.

Při testování byli velmi důkladní a Astona proháněli například v Údolí smrti nebo na Polárním kruhu. Ve speciální komoře simulující špatné počasí byl prototyp střechy 100 000 krát. Chtěli tak dokázat, že střecha vydrží celá léta. První objednávky proběhly již při pátečním představení a základní model vyjde v přepočtu na 5 700 000 korun.

Žádný test a žádné měřítko ale nedokážou popsat, jak tento Grand Tourer vypadá. Už dlouho jsme neviděli tak elegantní vůz a když se nad tím zamyslíte, kdo jiný by s takovým autem měl přijít, než právě Aston Martin?

[article id=1971]

Kategorie: Novinky

0 komentářů

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *